Frokostmøte 28. oktober om ny teknologi og big data i markedsføring

mb

NB! Endring i programmet

Tid: 8.00- 10.00, 28. oktober
Sted: Simulatorsenteret, Remmen Kunnskapspark, Halden
Den digitale markedsføringsrevolusjonen er her. Som forbrukere legger vi igjen en enorm mengde fotspor som smarte markedsførere kan  utnytte. Veksten av enheter tilkoblet Internett (Internet of Things) og muligheten til å prosessere enorme mengder data i sanntid (Big Data) åpner for store muligheter innen brukertilpasset markedsføring.
Program:
8.00  Frokost og mingling
8.20 Velkommen
8.25 Magnus Kristiansen- fra The Pitch- om digitale trender i 2016.
9.00 Tore Berntsen- om hvordan Markedspartner har endret markedsføring og salg som følge av den teknologisk utviklingen og endrede kjøpsvaner i B2B.
9.30 Diskusjon og innvolvering fra deltakerne
9.50 Avslutning

Arrangmenetet er gratis og åpent for alle.
Meld deg på til post@onn.no

sim-sentert

Stengt for kommentarer.